W Polsce okres obfity w opady deszczu, śniegu, gradu oraz wszelkich innych opadów atmosferycznych jest wyjątkowo długi. Wiele osób mieszkających krajach Europy Środkowej narzeka na pogodę i często wyjeżdża odpocząć do ciepłych krajów. Przed opadami nie da się jednak uciec na zawsze. Co robić jeśli złapie nas deszcz? Metoda jest prosta i bardzo powszechna – warto użyć parasola. Czy zatem parasol pełni tylko funkcję ochronną dla osoby idącej pod nim? Nie musi tak być! Wiele firm inwestuje w parasole ze swoim logo, nawet jeśli jako firma nie zajmuje się ich sprzedażą. Jest to po prostu świetny gadżet do rozdania lub sprzedaży swoim klientom. Profit otrzymuje wtedy każdy – korzystający z parasola oraz firma, która zapada głębiej w pamięć użytkownikowi, ale również głosząca innym przechodniom o swoim istnieniu.

Parasole reklamowe to świetny sposób na reklamowanie się. Najtańsze modele parasolek kosztują kilka złotych, więc mogą być rozdawane jako prezent dla klientów. W długim okresie jesienno-zimowym taki upominek jest zawsze trafiony. Nie bez powodu parasole reklamowe zajmują czołowe pozycje wśród gadżetów służących promocji i reklamie.

Wspomniana „parasolka” za kilka złotych to dopiero początek wachlarza możliwości wyboru jaki dają nam producenci parasoli reklamowych. Dla swoich potrzeb wybrać możemy parasole o zróżnicowanej średnicy nawet do 120 cm, różnym sposobie otwierania (ręczny/automatyczny), modele damskie jak i męskie, o różnych kształtach, w różnych kolorach lub nawet przezroczyste. W ofercie znaleźć można również modele plażowe o dużej powierzchni mogące posłużyć jako element plażowej kawiarenki lub stoiska. Mnogość opcji wyboru odpowiedniego parasola jest plusem dla przedsiębiorców wybierających tę formę reklamy. Warto w taką formę zainwestować i dalej ją popularyzować. Dzięki tej metodzie promocji, będziemy śledzić prognozy pogody wypatrując kolejnych deszczowych dni, kiedy to na ulicach miast pojawi się dobrych kilka metrów kwadratowych powierzchni reklamowej.

A jaki jest Twój sposób na promowanie firmy?