W XXI wieku coraz większą rolę w prowadzeniu biznesów pełnią nowe technologie. To dzięki nim możemy zrobić więcej w krótszym czasie. Podobnie jest w przypadku barber shopów – odkąd umawianie wizyt za pośrednictwem intuicyjnego kalendarza zyskało na popularności, klienci chętniej wybierają miejsca, gdzie mogą bez stresu zaplanować wizytę bez konieczności telefonowania do salonu. 

Zapisy online zyskują na popularności

Proces zapisów na usługę w danym salonie czy barber shopie ewoluował przez ostatnie lata. Od umawiania się wyłącznie na miejscu, po zapisy telefoniczne, następnie ogromną rolę odegrały social media, a teraz nadszedł czas na kalendarz elektroniczny. Takie rozwiązanie, to duże udogodnienie dla klientów – w szczególności tych, którzy żyją szybko i dysponują bardzo ograniczonym zasobem czasu wolnego. Technologia ta ogranicza również liczbę odwołanych wizyt, ponieważ już sam proces umawiania się jest bardziej przemyślany. A nawet jeśli ktoś zrezygnuje ze swojej kolejki, to z łatwością może odwołać termin dwoma kliknięciami. 

Prosty system dla właściciela i klienta

Kluczowe jest to, że program do obsługi salonu jest równie intuicyjny dla właściciela barber shopów, jak i dla klientów. Z perspektywy klienta wystarczy wybrać interesującą nas usługę, zaznaczyć lokalizację i system pokazuje nam wszelkie możliwości pasujące do podanych kryteriów. Dzięki przejrzystemu widgetowi klient może szybko zapoznać się z ofertą, zorientować się w kosztach oraz wybrać dogodny dzień i godzinę wizyty. 

Nie trać czasu na formalności

Umawianie wizyt w tradycyjnym kalendarzu pochłania wiele energii, czasu i jest szczególnie uciążliwe w momencie, gdy klienci zmieniają terminy wizyt lub je odwołują. W takiej sytuacji nie trudno o pomyłkę lub niedokładne dopasowanie godzin wizyt. To powoduje, że tym bardziej warto skorzystać z możliwości jakie oferuje nam nowa technologia. Kalendarz elektroniczny usprawni zapisy, wyśle przypomnienie o wizycie, a nawet zsynchronizuje terminarze pracy pracowników salonu.