Dla niektórych fotografia jest tylko małym hobby, dla innych prawdziwą pasją, której poświęcają życie, dla nielicznych fotografia to nie pasja lecz sposób na życie i utrzymanie rodziny. Nie ważne do której grupy należysz, jeśli po prostu lubisz od czasu do czasu zrobić kilka fotek to z pewnością pomysł wzięcia udziału w konkursie fotograficznym powinien Cię zainteresować. 

Wraz z rozwojem Internetu obserwujemy prawdziwy boom na różnego rodzaju konkursy. Wchodząc na portale społecznościowe (np. na Facebooka) można zauważyć taką tendencje że konkursy są organizowane zarówno przez małe firmy jak i przez duże organizacje. Mnogość ofert konkursowych jakimi jesteśmy zalewani może przytłoczyć. Dlatego zalecamy po pierwsze wybierać tylko te konkursy, w których udział daje nam przyjemność po drugie zalecamy dokonywać selekcji tak aby nie naciąć się na konkursy w których szansa na wygranie nagrody jest iluzoryczna. 

Jeśli szukasz konkursu fotograficznego to ciekawym rozwiązaniem będzie zwrócenie uwagi na serwis e-Konkursy.info na którym prezentowane są różnorodne konkursy fotograficzne

Większość konkursów fotograficznych polega na wykonaniu fotografii o tematyce podanej przez organizatora konkursu (ewentualnie przy użyciu określonej techniki fotograficznej). Organizowane są np. konkursy na zdjęcie portretowe, przyrodnicze, reportażowe, reklamowe itd. Czasami zdjęcie może być retuszowane, jednak są również takie konkursy, które zabraniają takich technik dlatego warto na to zwrócić uwagę. 

Jakie przykładowe konkursy znajdziemy na e-Konkursy.info? Na przykład zrobienie zdjęcia przedstawiającego posiłek, wykonanie fotografii z zabytkami architektury, wykonanie 10 zdjęć i dodanie do nich opisu, wykonanie zdjęcia z wakacji itd. 

Jak widać konkursy mogą dotyczyć naprawdę zróżnicowanych zagadnień dlatego warto wybrać takie, które pasują do naszych artystycznych (czytaj fotograficznych) preferencji. 

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę.