Wirtualny spacer to coraz częściej spotykana forma przedstawienia lokalu/biura/apartamentu w Internecie. Poniżej objaśniamy gdzie dokładnie możemy wykorzystać tak zwany wirtualny spacer i jakie korzyści kryją się za tym rozwiązaniem.
Gdzie możesz umieścić wirtualny spacer?
Na stronie internetowej
Umieszczenie wirtualnego spaceru na stronie internetowej wzbudza większe zainteresowanie internautów niż zwykłe zdjęcia. Interaktywność wirtualnego spaceru sprawia że internauta pozostaje na stronie dłużej. Natomiast, sama oferta wzbudza większe zaufanie i zaciekawienie wśród potencjalnych klientów.
W mapach Google w ramach Google Moja Firma.
Nie każdy wie że wizytówka Google, może być okraszona zdjęciami panoramicznymi za sprawą usługi Google Street View. Zastosowanie tak zwanego wirtualnego spaceru znacznie wpływa na atrakcyjność danej wizytówki. Bez wątpienia wirtualny spacer to świetny sposób na marketing internetowy.
Na profilu Facebook (fanpage)
Na Facebooku można dodawać zdjęcia w formacie potocznie zwanym 360. Post z tego typu zdjęciem dodaje się dokładnie tak samo jak tradycyjną fotkę. Facebook automatycznie rozpozna że zostało dodane zdjęcie 360. Osoby przeglądające taki post mogą za pomocą ruchu myszki przesuwać obraz w dowolnym kierunku ciesząc się efektem 360. Co ciekawe dzięki zastosowaniu odpowiedniej facebookowej aplikacji możliwe jest opublikowanie pełnego wirtualnego spaceru na Faccebooku.
Wirtualny spacer w formie bezpośredniej komunikacji.
Poza stroną internetową oraz mediami społecznościowymi zdjęcia w formie wirtualnego spaceru możesz podesłać Twoim klientom (lub potencjalnym klientom) podczas zwykłej komunikacji tekstowej. Z pewnością każdy kto otrzyma możliwość odbycia wirtualnej wycieczki doceni tą możliwość i łaskawie spojrzy na Twoją ofertę.
Korzyści z zastosowania wirtualnego spaceru
Według licznych badań, które możemy znaleźć w Internecie wirtualny spacer to świetne narzędzie marketingu online, które wciąż nie jest w pełni spopularyzowane. Dane mówią że wirtualne wycieczki pozwalają zwiększyć zainteresowanie firmą nawet dwukrotnie. Poza tym ponad połowa klientów poświęca wynikom wyszukiwania więcej uwagi gdy te są wyposażone w zdjęcia wysokiej jakości.